Alla inlägg den 30 maj 2009

Av louise olsson - 30 maj 2009 09:13

denna veckan spran i väg....


här flyter allt på som vanligt..

theo börja bli modigar för varje dag och gå men i går när han skulle gå mellan bordet och stolen trillade han rätt in i bords kanten, trodde aldig han skulle försöka mer sen,men efter ett tag och lite tvekande va han på försök igen:)

tycker ju han borde gå snart,men vill inte göra han mer rädd heller..


städade gjorde jag igår och uch tildis och theo har dragit fram allt i alla låder nu:(

ska måla bräder i dag och hem till mamma och lämna morsdagpresent....


martin undra hur jag kommer se ut i slutet av denna grav:) han tycker jag e gigantisk,för att bara gått halva tiden..hum och han säger sanningen, har aldig på pekat det i nån av de andra fast jag klagat... fast han vet att jag inte bryr mig vad folk säger om magen så han tycker det e fritt fram och påpeka den varje dag och pattarna oxå:) sex varje dag han ser de:) hahaaha

får ta och göra silikonpattar sen:) och rumpförstoring, för den lär oxå bli platt :)

 en sak han oxå sa va efter han hade påpekat magen... så sa jag ja det sätter sig överallt oxå..nej..eller jo men det får man ta:) vad då att jag skratade....tycke han kunde sagt nej då du ser i syne:)men ärlighet är bäst!


nej nuu ska jag gå!!


Ovido - Quiz & Flashcards