Alla inlägg under mars 2010

Av louise olsson - 13 mars 2010 13:01

ja har haft några redigt bra sovnätter, jämfört med innan och tröttare bler jag..hum..kroppen inser väll då att den går på lågvarv:)

nu sitter jag och thelma här och röjer eller hon röjer med tidningen..


Thlema lilla har presos ätit lite morötter..börja gå bättre nu:)



Anners händer inte så mycker..mina dagar är rätt enforminga nu och så mkt mer kan jag inte trycka in i de..sjukt osocial känner jag mig......

Thelam är svår somnad lätt väckt och vaknar till i varje sömskarv...så hör man om alla andra unga som de i stort sett bara lägger ner och sover 1 - 2 timmar åt gången.. ja thelmas första pass varar i hela 20 min andra passet anstränger jag mig och går ut och går då brukar det bli 2 timmar, sen ett 20 min pass till..får jag inte henne att somna över skarvana där vid 2 timmar passet är hon sur och grinig hela dagen.. är mina unga verkeligen så jobbiga??när det gäller sömnen...ska de va så svårt att somna och sova??? kan ju säga att när hon är i en skar och vi är ute och går kan jag inte änns hälsa på en mäniska då ligger hon klarvaken och undrar om det är med henne jag snackar:(sen blir hon övertrött efter ca 20 min...så hon behöver sömnen!!!!mitt största problem just nu..


har fått plats på dagis till thelma nu...fick den sista platsen så jag va tvungen att ge besked allaredan..kännslite lustig men skönt


nu ska jag väcka tilda..som mot förmodan har somnat i dag..

Ovido - Quiz & Flashcards