Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Shopping rundan

Av louise olsson - 25 augusti 2013 15:46

Ännu en vicka som flugit dör bi, måste tiden gå så snabbt? Snart börja skolan och allt .Ja den veckan har vi väll inte gjort eller hunnit göra allt för möt, varit hemma hämtat lämnat i skolan på dagis, på träningar hos kompisar.. Vi va på lekplatsen med en från min föräldragrupp oxå i ons , jag theo, thelma och Lilly, theo och thelma känner hennes stora pojk så det är ju kul! I tors träffade jag josse, Felix och så Malte för första gången, så söt han var och liten i sin vagn, vi var ute på en promenad. Lite synd om Felix var det, han hade ju ingen att köra rally med utan bara 2 söliga käringar med vagn..Igår var jag och de tre stora barnen på shopping tur i Kristianstad !ja det blev endel handlat så min plånbok blev tom...ja nästan iallafall.. Mamma Anna Andreas och Gry var oxå med, thelma skulle ju visa mormor vad hon önskade sig...de var bara play mobil saker visst! Och lego frends, fast det tycker jag hon är för liten för, kan inte redigt bygga ihop det själv och så försvinner alla sakerna helt plötsligt hum..Idag är mina stora barn med mamma på metallernas dag i Olofström, Robin stjärnberg skulle ju uppträda där, hoppas det går bra :)Jag har det lugn lugn lugn ja och åter lugnt nu när Lilly sover.. Fy vad lätt det är att bara ā ett barn, rena semestern ju...ja det är syoooooor skillnad på 1 och 4 barn....men jag föredrar nog livet med 4 barn...intensivt men underbart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise olsson - 18 augusti 2013 20:13

Idag tog jag de tre största barnen på midda på Bellas och sedan avslutade vi med ett biobesök, vi såg monster universal.. Den va uppskattad av barnen, även av mig... Sedan han vi inte hem förrens mina barn började bli trötta och sov nog kl 7 i kväll...

Av louise olsson - 15 augusti 2013 09:18

Nej jag har ju inte det.. Mer än att sommaren har gått alldeles för fort, man har inte hunnit med något hemma, fast igenteligen gör det ju inget för barnen har nog aldrig badad så mycket som denna underbara sommaren! Och nu är den över martin har bö...

Av louise olsson - 31 juli 2013 21:08

                                   

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen... Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra ...

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen... Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra ...

Ovido - Quiz & Flashcards