Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av louise olsson - 15 augusti 2013 09:18

Nej jag har ju inte det..Mer än att sommaren har gått alldeles för fort, man har inte hunnit med något hemma, fast igenteligen gör det ju inget för barnen har nog aldrig badad så mycket som denna underbara sommaren! Och nu är den över martin har börjat jobba och hösten gör sig på mind och snart drar den in över hela vårdat land! En läskig sak som hände i går var..jo Lilly låg och sov ute i vagnen när jag hör ett vrål från grannen går ut och kollar till Lilly och undrar varför grannen måste vråla så för en liten geting eller vad det nu var som hon snabbt skulle stänga dörren för, vänder mig om och ska gå in, då ser jag vad det var hon vrålade om jag möts av en vargliknande hund inne på min baksida, får panik tar tag i vagnen och sliter in den på altanen hundarna börja gå mot mig och jag känner mig lycklig att ha överlevt denna varjattac :) nu var de ju säkerligen i gen redig varg utan en hund som på minner om en varg som hade rymt hemifrån..Läskigt var det iallafall och barnen fick stanna inne i nån timme...tills jag va säker eller nästan säker på att det inte var en varg..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards