Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

Intensiva dagar

Av louise olsson - 17 juli 2013 09:55

Ja sedan killebom kom har våra dagar varit intensiva.. Varit på olika aktiviteter, badad på dagarna och olika "aktiviteter" på kvällarna.. I lördags var jag ute själv på galan :) utan sambo och barnen, drack lite vin, hade picknick och snackade, jag, Anna och Fanny hade tagit oss till tivolirock, vi kollade in Darin och Oskar Lindros, gick upp och tog en drink på bånken.. Sedan gick vi en runda till på tivolirock sen vid halv 1 tiden kom min käre mor och hämtade hem oss:) . Hemma hade allt gått bra barnen hade varit snälla...Lilly tar ju flaskan nu och ja det är sååååå skönt! Så hon fick ersättning på kvällen och förmiddagen dagen efter.. På söndagen var det dop för nellie... I måndags va de på hälleviksbadet och på kvällen körde jag mamma och de 3 stora barnen till Kiviks marknad.. Lilly och martin stannade hemma, martin gillar inte marknader och Lilly är förlliten :) ...I tis va jag och alla barnen, med en från min mammagrupp på lekplatsen i Olofström, theo och thelma går på samma dagis som hennes älsta pojke.. Det var trevligt en fin lekplats... Sedan på kvällen bjöd farmor på mat här hemma hos oss...det är väll inte det trevligaste sällskapet, Martins mamma och farmor som sitter och snackar om massa gamla människor de känner..och vi andra får ingen syl i världen..men maten var god..Idag blir det hälleviksbadet och imån lutar det åt tosselilla med Anna, Andreas, Gry och så klart mamma :) ja om jag ska vara ärligt så reder inte jag och martin upp våra vilda barn i vattnet (bassängerna) själva..när Lilly är med för de är överallt och inte i samma bassänger..så det känns lite livsfarligt iallafall tills Lilly kan bada oxå och inte behöver sova med 2 timmars mellan rum..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise olsson - 25 augusti 2013 15:46

Ännu en vicka som flugit dör bi, måste tiden gå så snabbt? Snart börja skolan och allt . Ja den veckan har vi väll inte gjort eller hunnit göra allt för möt, varit hemma hämtat lämnat i skolan på dagis, på träningar hos kompisar.. Vi va på lekplatse...

Av louise olsson - 18 augusti 2013 20:13

Idag tog jag de tre största barnen på midda på Bellas och sedan avslutade vi med ett biobesök, vi såg monster universal.. Den va uppskattad av barnen, även av mig... Sedan han vi inte hem förrens mina barn började bli trötta och sov nog kl 7 i kväll...

Av louise olsson - 15 augusti 2013 09:18

Nej jag har ju inte det.. Mer än att sommaren har gått alldeles för fort, man har inte hunnit med något hemma, fast igenteligen gör det ju inget för barnen har nog aldrig badad så mycket som denna underbara sommaren! Och nu är den över martin har bö...

Av louise olsson - 31 juli 2013 21:08

                                   

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen... Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra ...

Ovido - Quiz & Flashcards