Alla inlägg den 31 juli 2013

Av louise olsson - 31 juli 2013 21:08

                                   

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen...Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra barn vet jag inte om jag kan kalla det :) Tilda lekte med en kompis bara...Jag tänkte bjuda på lite bilder från Astrid Lindgrens värld...

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen...Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra barn vet jag inte om jag kan kalla det :) Tilda lekte med en kompis bara...Jag tänkte bjuda på lite bilder från Astrid Lindgrens värld...

Ovido - Quiz & Flashcards