Alla inlägg under februari 2010

Av louise olsson - 16 februari 2010 10:53

Jag sitter här och fryser, har svettatas som en gris ´när jag va ute med thelma och ny fryser jag..behöver ducha:)


Nätterna är inget roliga just nu thelma är väldigt orolig...tror jag jag är vaken hela tiden iallfall......


Anners flyter livet på bra:)

Igår testade tilda att dansa på något lite längre ner på gatan.det tyckte hon va kul. att hon fick gå och träna dans*:)

theo galte och skulle ocå va med så jag fick gå hem med han:) stackaren!


Ihelgen har vi varit på kalas..2 st..alltid kul med matbjudning:)

jag är världens dåligaste kok!!!jag kan inga maträtter...


mina barn börja bli så stora Theo trotsar till max nu..ibland kan jag tycka det är mer roligt än jobbig..för hans min efter.typ "du älskar mig ändå" kommer jag nu tar ni upp mig och pussar på mig!!!!JAG ÄR ÄLSAKD och det vet jag!!


Tilda hon är en mini tjej som kan mkt tycker hon är duktig som kan räkna till 20 saker om jag lägger ut 20 saker, så kan hon lätt räna de, skriver sitt namn och mamma och något till, bokstäverna kanske blir lite "lustiga" men går att se vad de står...kan rätt många ord på eng och jag kan säga att jag har inte lärt henne något av det!!lärt sig själv oxå:)


thelma min lilla fis..ja hon fiser mkt ocå:) liten och naggande go!!!


martin hän är en finfin kille det:) vad skulle jag gjort utan han??


ja nu ska jag vila en plutt stund:)


det har hänt lite hemligheter i vårt liv oxå!! får väll veta nån gång:))))))

Av louise olsson - 1 februari 2010 13:32

ja det tycker martin om thelma........


Tilda är inte alls bra i dag! hur får man en 3 åring att dricka?? när hon har blåser på tungan, har även feber och ligger bara på soffan..tycker såå synd om henne!


har varit ute och kämpat i snön, de hade inte skottat idag när jag va ute och gick..


nu måste jag gå!

Ovido - Quiz & Flashcards