Alla inlägg under december 2010

Av louise olsson - 11 december 2010 14:08

Ja jag blev antagen till mitt första val på högskolan(förskollärare)och jag som hade grubblat och kommit på under nov månad att jag hoppades att jag skulle få mitt andra hand(sjuksköterska)för att sedan studera till barnmorska...men jag blev ju antagen på mitt första val och blev då stuken från mitt andrahansval... Jag vill ju bårda delarna och jag har verkeligen velat hela sommaren vilket jag ska göra.. jag vet fåtfarande inte..Gillar att jobba med barn och allt sådant, bra arbetsstider eller enligt mig kanona... Men jag älska sjukvård allt som har med sjukvård att göra,jag brinner för det, hjälpa och kunna mkt om sjukdommar gillar allt där..

Och jag har ju det rätt bra som vikarie, tillslut kommer de bli tvungena att anställa mig..det e ett helt ok jobb...

ja jag grubbla vidare jag..har tills den 20 på mig...orkar jag verkeligen plugga???

Av louise olsson - 7 december 2010 09:41

jaha då ahr man ont i magen för ovanlighetensskull.och då är visst inte mitt humör på topp hihi dålig dag idag..


de stora är på dagis idag oxå va ju tvugen att göra vissa nödvändiga saker och igår jobbade jag ju...

Thelma fick dock stanna hemma idag hon hostar så mkt,men är pigg och glad ändå..svårt att veta om de kan va på dagis eller ej tycker jag..Förkyld utan feber kan man ju nästan va var och varrannan vecka..

men men jag tyckte hon kunde vara hemma idag för hostan..


ja nu är jag nästan klar med alla mina måsten bara en sak kvar...det går snbbt när ungarna inte är hemma anners hade det tagit heladagen och lite till:)


Thelma sitter på "gunbrädan" och gungar.


nej jag får skrivamer ikväll kasnke





Ovido - Quiz & Flashcards