Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Pluggar

Av louise olsson - 10 juni 2013 12:04

Ja Lilly sover nu så nu äntligen har jag kommit igång lite..jag ska bara ha ett år kvar när föräldraledigheten är slut..nu vill jag börja jobba redigt!Ja denna långledigheten för barnen har varit kanon, slappat lite, målat klart tåldas nya skrivbord...hon ville ju ha ett som Elise... Nja så fint blev det inte, men Tilda va nöjd, man kunde ju stänga det och öppna det ochviktigast av allt när man har snåsyskon, att kunna låsa den..Vad har vi igenteligen gjort under våra ledigadagar? Vi va och åt hos pappa i tors, farmor bjöd på grollat mkt gott! Vi va på lekplatsen som ligger bredvid pappas innan maten och där var även Theos kompis.som oxå bor granne med lekplatsen, de skulle bara gå in hos kompisen en sväng och efter nån minut ser jag theo kuta runt på deras gräsmatta, med en hund springande och hoppande efter sig, theo skriker för full hals hjälp..hjälp..ja det var kompisen hund, han va bara valp och hoppade och navsade, ja ännu mer när det va en sådan rolig pojk som kom in och lekte med han, sprang fort och allt...ja pojkens mamma räddade iallafall theo från hunden..och lovade att hunden inte va hemma på barnkalaset nästa helg...Igår sista lediga dagen va vi bara hemma, theo och Tilda lekte med kompisar, Tilda lyckades klämma in 2st..ja hon lekte med en, sen ringde en annan, men den första kompisen ville inte leka tre (börja de redan med det?) Tilda ville gärna leka tre, men jag sa att hon fick ringa upp kompisen nr 2 när hon den andra skulle hem, för nu lekte hon faktiskt med en annan(jag han inte svara i telefonen, det va Tilda som såg att det stod det namnet)...anners va det "bästisen" som ringde ju...kl halv 6 på kvällen ringde hon upp den andrA! Hum ja man ska hinna med allt..jag gillar inte redigt det där att de inte kan leka 3..varför har ofta tjejer svårt med det? Tilda säger att hon visst kan leka 3, hon bryr sig inte..och hennes fröken sa att Matilda leker bra och låter alla vara med, att hon kan leka med vem som, så jag hoppas hon håller fast vid det. För jag tycker man ska kunna leka med vem som iallafall i skolan..alla ska få vara med..Nu ska jag återgå till skolsidan haha..Lilly sover ju än...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise olsson - 25 augusti 2013 15:46

Ännu en vicka som flugit dör bi, måste tiden gå så snabbt? Snart börja skolan och allt . Ja den veckan har vi väll inte gjort eller hunnit göra allt för möt, varit hemma hämtat lämnat i skolan på dagis, på träningar hos kompisar.. Vi va på lekplatse...

Av louise olsson - 18 augusti 2013 20:13

Idag tog jag de tre största barnen på midda på Bellas och sedan avslutade vi med ett biobesök, vi såg monster universal.. Den va uppskattad av barnen, även av mig... Sedan han vi inte hem förrens mina barn började bli trötta och sov nog kl 7 i kväll...

Av louise olsson - 15 augusti 2013 09:18

Nej jag har ju inte det.. Mer än att sommaren har gått alldeles för fort, man har inte hunnit med något hemma, fast igenteligen gör det ju inget för barnen har nog aldrig badad så mycket som denna underbara sommaren! Och nu är den över martin har bö...

Av louise olsson - 31 juli 2013 21:08

                                   

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen... Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra ...

Ovido - Quiz & Flashcards