Alla inlägg under augusti 2012

Av louise olsson - 7 augusti 2012 20:13

Ja nu börja min neräkning...ja på rätt många saker! några redigt tuga, några roliga och några sköna:) och nån e blandig av allt!men störst(?)av allt är ju att jag har bara 2 dagar kvar på jobbet,sedan semester:)?sedaan börja skolan igen!


Thelma har nu börjat på stora dagiset och är överlycklig:) allt hade gått kanon idag.


Tildas kompis hade kommit och hämtat henne på dagis idag och Theo fick ta med sig en av sina kompisar hem!


nu kommer mitt choklad hem!!



Av louise olsson - 3 augusti 2012 14:49

ja I GÅR VAR JAG PÅ JOBBET IGEN, EN NY AVDELNING,MEN DET VAR LUNGT DÄR, SÅ DET GICK BRA:) sedan efter det bar det av till Anna, Andreas och min älskling Gry! Martin skulle hjälpa andreas med ett stooort skåp! blev lite mat och tårt med:)gott!


Idag tog vi vara på solstrålarna och den sköna värmen och drog ner till tredenborg för lite bad och glass...  


OCH nu ska jag snart till jobbet igen!!! sedan har jag 5 dagar kvar sedan har jag semester innan skolan börjar igen!

Fast snart ska min stora tjej börja skolan!!eller förskoleklass.

Ovido - Quiz & Flashcards