Alla inlägg under februari 2009

Av louise olsson - 16 februari 2009 16:55

hej!!


snart ahr det gått 2 veckor utan vårt ineternett...saknar det ibland,men jag ahr klarat mig mkt bättre utan det än vad jag hade trott:) amn sysselsätter sig med annat helt enkelt:) men sanrt får vi nog det igen....?


med oss e det kanon och vädret denna helg har ju varit hur göttigt som hwlst...

tilda älskar verkeligen att åka pulka,så det va kul att det kom snö..hon far ner för backen i en jäkla fart i sin stora pulka,hon ser så mini ut i den..theo är väl inte så road av att åka pulka..godare att käka snön säg:)


i helgen som gick va vi på 2 kaalas och lagad mat på båda..kunde de bli bättre:) fick lite mat med oss hem till idag ännu bättre:)


nu är vi hos pappa och låna int..martin skulle fiffla lite me dpengar:) så jag kikade oxå inom:)







Av louise olsson - 8 februari 2009 16:35

hejhopp!!


ja då är det sön igen..vad tiden springer iväg!!

helgen har det varit skräpmat sedan tors, då blev det pizza, fre blev det kina igår massa onyttigt hos mamma och idag lasses...kan ju påpeka att vi inte är rika denna månaden heller:) har aldig haft så många räkningar uchuch.... men nu är de betalda och vi överlever månaden:)


här är det bra anners theo kinkhög..som jag kalalr han orolig när han sover och ska sova..händer väll mkt i hans liv nu:)

kan inte gå själv..nöjersig med att hasa runt runt hemma på golvet, han sticker verkeligen i väg, poff så är han borta.. och de där j*vla sladdarna är ett mkt stort nöje och han hittar alla småsmå smulor på golvet...

tilda är en stor och dukigt tjej har hon allid varit... hon älskar verkeligen att lära sig saker, färger räkna, bokstäver är väldigtt poppis nu...men nappen hänger kvar:(


nu ska vi viss fika:( jag är proppmätt efter lasses som vi va på för ca 1 timmesedan:)



Ovido - Quiz & Flashcards