Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av louise olsson - 18 augusti 2013 20:13

Idag tog jag de tre största barnen på midda på Bellas och sedan avslutade vi med ett biobesök, vi såg monster universal.. Den va uppskattad av barnen, även av mig...Sedan han vi inte hem förrens mina barn började bli trötta och sov nog kl 7 i kväll, alla förväntande om imån! Då skolan och förskolan drar igång igen! Tilda börja då förste klass ojoj vad stor hon är 1A...det känns lustigt är hon inte en bebis än eller iallafall 3 år? Hon tror nog att hon är större än vad hon är! Ja nu börjar verkligheten igen, hämta och lämna passa tider, vi som varit klara ned frukost och tagit på oss och Borstat tänderna vid midda denna sista veckan, nu blir det stress igen...tur jag har morgon pigga barn :)Jag ska plugga heltid nu i höst, Phu jag ska hinna njuta av mamma ledigheten oxå :) lika mycket jag gjort första månaderna med min lilla tjej! Hon är lite mer krävande nu i vaken tid, det ska underhållas hela tiden, så va det inte de första 5 månaderna då underhöll hon sig själv, hon va så grymt nöjd och lätt i vaken tiden då, va ju till och med så att jag hade dåligsamvete så jag va tvungen att bära runt henne lite fast hon hellre hade legat i gymet eller tittat runt i babysittern..men alla mina har blivit lite mer krävande eller att det ska underhålla,s mkt vid 5 månader även lättväckta vid den åldern...innan kunde jag hämta Tilda på skolan med massa skrikande barn vid vagnen, till lilly blev sådär 3-4 månader sedan gick inte det mer för då blev man lättväckt...ja nyfikna barn:) inte alltid kul..så mycket som ska hinnas med om dagarna, ska ju ha lite mamma nöjen med alltså socialt..ja jag tror kanske skolan är lättare än vad den är.?vi får se..om livet blir så lätt som jag föreställer mig hihihiNej nu ska jag visst serva Martin...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards