Alla inlägg den 6 maj 2009

Av louise olsson - 6 maj 2009 19:40

hihi det har gått snbbt det...men nu hoppas jag det går saktare..tills bäbisen kommer ut:) hoppas på en skön sommar oxå...


fösöka vila upp sig till hösten...sen blir det mkt med 3 små...jag tycker fåtfqarande tilda är liten:) hon är ju i behov av mig än mkt ...

men martin får väll som han vill 3 tätt...han ville  ha så där max 2  och 2 halvt år mwllan de, sen ville han va småbarnsfri:) så han har ju ork hiihih...

för 3 barn räcker för oss...och ingen av oss gillar tanken på att få en sladdis...som anna verka hoppas på..men nej nej,...om denna går bra har vi gjort vårtför att överbefolka världen:)

ooj jag har verkeligen inte tänkt på denna grav känns som jag e i vecka 10 typ:) min lilla sprattlande fisk...


anners börja vi bli friska här, lite snuva har jag kvar,...


theo går fåtfarande inte, verker inte alls intresserad av att gå själv, går ju lika bra att hålla sig när man går säg...

anners är han så go, pratar på som bara den, svara på till tal..typ ja och nej, utan att veta vad han svara på dock:)så gullig är han min lille pojk...

men han säger inte lika många ord som tilda hon kunde en himla massa ord när hon va 1 år och nån månad theo kan typ 5-6 som han säger...hihi lite skilnad....


tilda go och glad igen efter sjukdomaran..så underbart att han henne frisk, blir så rolig när hon e sjuk och orkeslös.....


ja sommar jobb har de ringt om..det finns nog ingen som vill sommar jobb,för de har nog ring från vartenda ställe jag sökte i sommar:_I)och jag sökte bara en period och det esvårt att få...menmen jag har ju fått för längesedan..

sålde vår ena vagn nu i veckan oxå skönt och bli av med en av våra 1000 vagnar:_)


hoppas det fina vädret kommer tillbaka snart!

Ovido - Quiz & Flashcards