Alla inlägg den 26 maj 2009

Av louise olsson - 26 maj 2009 12:49

dagen började som alla andra dagar....hur jobbigt som helst att ta sig upp ur sängen..

men theo sov till halv 6 i dag:) hoppaas det går mot 6 tiden nu..mkt bättre än 10 i 5...det e stor skillnad..


nu sparkas det för fullt i magen!riktig liten bökare,men har varit lite lugn några dagar, från att hållt lådan heladagarna innan...

men den påminer mig varje dag att jag e gravid,anners ahde jag nog glömt det:)

det är så härlig att känna sparkar och rörelse ju!man glömer ju...


theo va så go när han smkade glass härom dan..så sa han glass...glass...gick det ett tag gott...gott sen smilade han som bara han kan:)


nu sover theo, tilda är kvar hos ingrid,de hade inte hunnitäta så hon stannade....

kommer hon väll somna kl 5 i kväll:( hon behöver sin sovstund på dan än...

ingrid ska sluta till hösten,så jag vet inte vad mina barn hamnar..ska ta tag och ringa kärringen nu, jag gillar inte henne alls...hon är bara så,...så..ja jag vet inte...


jag blev så glad över mina extrapengar jag fick för mina få dagar jag jobbade..mkt mer än jag trodde:)

snart börja allvaret....

skönt å kärna lite pengar, amn blir så glad när lönen kommer ju:)



Ovido - Quiz & Flashcards