Alla inlägg den 14 maj 2009

Av louise olsson - 14 maj 2009 19:34

min lilla gumma måste va allegiskt mot något, nu är det verkeligen varje gång vi varit ute som hon kliar och ögonen är helt röda och näsan rinner, nu ligger hon oc lider ige:( vet inte vad jag ska ge henne??

får väll ta mig till apteket imån och fråga efter något..stackare, hon tycker det e så jobbigt! det e klart det kliar ju till hon inte ser nått..


anner e det som vanligt här..

theo gubben socver efter ett dopp i baljan...va ett tagsedan nu ju....


min mage växer och ungen lever loppan där innen..så härligt att känna det ju':)

theo bruka sparka mig på amgen hoppas det inte är nån fara, men det ska det väll inte vara..


när vi sa att det va en bäbis i magen till tilda i går, så sa hon bara NEJ!!! hon ville inte alls det... och skulle slå bäbisen ochslog min mage..hum,men hon ångrade sig snabbt och sa att det va hennes bäbis hon skulle bära den.... och hon döpte den till nått fint namn..har glömt det..säkert nått hon hört på barnpogarmen:)


i helge blir det lungt och nösta vecka jobbar martin bara 3 dagar..göttgött då får vi ta och hitta på nått kul!!




Ovido - Quiz & Flashcards