Alla inlägg den 18 maj 2009

Av louise olsson - 18 maj 2009 12:59

ja i mårse när jag och theo va ute och gjick, på hanns tupplur, så ösregnade det.....och det e bara så underbart, jag älskar att vara ute och gå i regnet, absålut bästra vädret att gå en sväng i, så stilla och lugnt.kan njuta i min ensamhet:) och theo han sov som en stock....


thilda har lite lustiga dagar ibland hoppar hon över eftermiddas sömnen och i bland e hon dödstrött....ja hon får sova om hon vill.änsålänge så somnar hon i hyvsad tid på kvällen....men ska ju envisas med att stiga upp när theo ska upp kl 5 på morgonen,,theo theo vad ska vi göra åt det? finns ju inget att göra så tidig på morgonen....


min lilla sprattelfisk i magen har nog en växtperiod, för fanken vad hungrig jage nu igen, det går sådär i vågor...

vissar dagar vräker jag i mig, för att sedan komma lugnare veckor då det e mer normalt:)



ja vad ska jag hitta på nu när sötnosarna sover??

sova själv kasnke?eller inte...

ska ta och lägga in lite bilder nån dag snart,,för jag orkar inte göra det nu..





Ovido - Quiz & Flashcards