Alla inlägg den 1 maj 2009

Av louise olsson - 1 maj 2009 09:17

hejhopp!!


japp igår räk jag på kräksjukan och så intensiv har den aldig varit på mig, spydde konstant hela dagen igår..gick inte att äta eller dricka förren kvällen...jag va totalt slut..stackas ungar om de varti lika matta...fåtfarande matt idag,men det är nog pga vätskebrist och näringbrist..

Martin som liggerbakom denna kräksjukan i vår fam har klarat sig..han på står att det är för han snusar och att  nog snuset dödar bakterierna:)


tilda och theo är sjuka i förkylning och hosta,men ingen feber eller så, emn ändå hemla trötta...brukar man va trött av förkylning utan feber? ja båda är trötta iallfall, inte van vid trötta och sega barn..... brukar va full rulle hela dagarna......


så igår va inte vårvalborg den bästa..hum....

så vi får äta lite gott och så idag...

får ta och gå ut lite på baksidan i solen oxå, mer orkar nog inte vi....så här sjuka har vi nog  inte varit på hela vintern:)


så det blir en lugn helg för oss...lite tråkig skulle jag oxå gissa på..så dryg när man inte kommer nån stans,jag akn ju typ inge gå ut för jag smittar ju nån dag till-....



Ovido - Quiz & Flashcards