Direktlänk till inlägg 18 september 2009

mat tajming

Av louise olsson - 18 september 2009 10:48

ja nu äter ungarna eller tilda kommer inte, hon får väll äta när hon vill nu.. är så trött på mitt tjat nu så jag har gett upp! theo sitter här och lite smått trycker i sig fisk och potasis, men han kom nog på att det va rätt gott ändå:)

jag själv ska vänta ett tag med mat sen blir det nått lätt för i kväll blir det kyckling och ungsgrillade rotfrukter!!


igår va nog min jobbigaste dag på år och dar, theo va gnällig och totalt kinkig hela dagen troddde jag skulle gå under..fy vad jobbigt det va från han steg upp tills han somnade! så igår föt dagen bara i väg hade ingen koll på vilken dag det va bara trodde det va ons men så fel jag hade för det va ju tors!:)


här har det inte kommit någon bäbis än...tänk det är bara 5 dagar kvar till den är beräknad.....troddde det va omöjligt att gå så här långt:) men bara för att den har bevisat att man kan gå till vecka 40 så kan den nog visa mig att den kan stanna3 veckor till:(


nu kommer lilla tilda oxå, blev hon allt hungrig!


idag äger vi inget hus mer,ska till banken vid 2......





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise olsson - 25 augusti 2013 15:46

Ännu en vicka som flugit dör bi, måste tiden gå så snabbt? Snart börja skolan och allt . Ja den veckan har vi väll inte gjort eller hunnit göra allt för möt, varit hemma hämtat lämnat i skolan på dagis, på träningar hos kompisar.. Vi va på lekplatse...

Av louise olsson - 18 augusti 2013 20:13

Idag tog jag de tre största barnen på midda på Bellas och sedan avslutade vi med ett biobesök, vi såg monster universal.. Den va uppskattad av barnen, även av mig... Sedan han vi inte hem förrens mina barn började bli trötta och sov nog kl 7 i kväll...

Av louise olsson - 15 augusti 2013 09:18

Nej jag har ju inte det.. Mer än att sommaren har gått alldeles för fort, man har inte hunnit med något hemma, fast igenteligen gör det ju inget för barnen har nog aldrig badad så mycket som denna underbara sommaren! Och nu är den över martin har bö...

Av louise olsson - 31 juli 2013 21:08

                                   

Hej

Av louise olsson - 31 juli 2013 20:37

I måndags var vi på Astrid Lindgrens värld, allt gick kanon, barnen va snälla och inget kinkande varken i bilen eller där uppe, Lilly va med nöjd och glad hela dagen... Itisdags var vi en runda på ikea och idag har vi slappat eller slappat med fyra ...

Ovido - Quiz & Flashcards