Alla inlägg den 9 september 2009

Av louise olsson - 9 september 2009 19:54

Idag är det 2 veckor kvar tills den lille är beräknad... ojoj vadd tiden går snabbt! men måtte jag slippa gå över..mäst för att kag inte vill ha ett okt barn:) säkert redigt jobbigt att gå över tiden oxå kan jag tro, psykisgt!

men men det återstår att se....

bäbisen bökar runt och boar sig i magen, så den verkar inte vilja komma ut i denna värld... hoppas både och att den stannar och att det snart starta, hoppas den stannar iallfall en vecka till för den verkar va liten, och behöver lägga på sig, hoppas ju inerligt att denna bäbisn passera 3000-3200 g iallfall 3200 låter perfa:)


anners flyter dagarna på i en rackans fart

.. funkar kanon och ha både tilda och theo hemma, lite väll tungt nu, men de är så lättta att ha  med och göra, leker och slåss och sådant spännande, men övervägande tycker jag, jag klara det galant.. men man märker att de behöver komma ut och träffa fler barn och så nu.. tilda är så social av sig så hon är ett måste..theo är ju inte så social av sig men han behöver bli:)

ska på dagis möte i mån, så ska väll få tider till inskolningen..


idag har vi varit ute en sväng, fick gå en liten runda själv oxå, så skönt, kom inte i håg när jag va ute och gick en runda utan nån av ungarna med mig!!!


måste kila!



Ovido - Quiz & Flashcards