Alla inlägg den 6 september 2009

Av louise olsson - 6 september 2009 22:17

ja detta va mig en snabb helg och inte har jag vilat upp mig:)

har ju haft kalas sen i dag har vi städat lite av huset, jag latade mig mäst tycker jag, orkar inte klänga runt ju! men jag gjorde lite:)


va trevligt på kalaset, tilda och elis leker så bra hum kan ju inte påstå att theo och colin gör det, theo är livrädd för colin:) men snart kanske?

ja denna bäbisen i magen har verkeligen inga planer på att komma ut då hade den redan gjort det:) för i helgen har jag nog gjort  allt som sägs sätta igång förlossningar(dock inte med hopp om att den ska starta) utan i ett måste:) och nej inte en ända liten känning har kommit:) den triv i min mage...skönt att nån verka göra det, för de andra har haft brått ut..

 eller jag tror inte den är så sugen att komma ut i detta levandet..


nej snart blir det hård banting efter denna helg iallfall:) uch vad jag äter onyttigt nu, känns inte så bra, men mitt i en flytt är det inte så lätt att orka stå med mart varje dag, försöker till ungarna iallfall.....


,åste jaäga att fanken de där skenorna till handen gör nytta, fy hade ena handen utan och den fick sprattet efter bara en timme,nu är det bara fingertopparna ´jag inte känner av och så kan jag inte bya ut fingrana, men det domnade oröliga har fösvunnit!


nej jag vet inbte vad jag ska skriva min hjärna har lagt av, nu ska jag krypa till sängs..



Ovido - Quiz & Flashcards