Alla inlägg den 24 september 2009

Av louise olsson - 24 september 2009 07:29

ja ny dag!


allt flyter på här hemma, honhar ju änn så länge mäst sovit,ja hon sover ,äter sover igen inte möt hon har varit vaken,hade en liten skrik period i gårkväll,men då sov tilda och theo ändå..ja hon sover på nätterna med somnar vid 10 och äter igen viid 4 tiden sover sen igen..är ju inte jag van vid,att få så möt sömn om nätterna...hoppas det håller i sig,det kan ju snabbt skifta......


de andra busungarna tycker det är kul med den nya lillla flickan som ska heta Thelma.....fast tilda vet inte redigt om hon tycker det;)men det blir detändå:)

igår skulle jag ut å gå en sväng med vagnen,men fanken jag kom baa utan för,det stormade.....så det va ju inte mysigt,ser ut att bli bättre väder idag.så jag hoppas på en liten promenad..

måste nerom banken och så oxå....lite att göra idag blir det!


nej nu ska jag kila ut och leka med de andra lite

Ovido - Quiz & Flashcards