Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av louise olsson - 25 oktober 2010 20:01

Nu är måndagen över,starten på en y vecka...


idag har vi varit hemma hela eftermiddagen, inte haft något alls för oss..det elite drygt det igentelige:)

jo jag tog en snabbis med alla 3 ner till i affären...för att handla fiskpinnar och pullvermos, som inte gick hem i någon av deras munnar, inte änns thelmas..


Sen lyckades jag inte få Theo och sova idag, trots att han va trött, han låg inne i sängen i 1 timme utan att somna ööööö...sen gick jag in och frågade om han inte tänkte sova och det tänkte inte han..


Ringde mamma och frågade om hon ville med en sväng till eko..kunde ju inte hälla mig ifrån julmarknade där..måste ju köpa lite nytt....:) jag och julen..

theo blev trött som en gris där, och då bråkar han, "rymer"skriker och har sig, phu men då va vi som turväll på väg ut..

han somnade lite över 6 i kväll....



Ovido - Quiz & Flashcards