Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av louise olsson - 10 oktober 2010 13:17

Ja jag har ju inte haft tid innan..hum eler ork snarare, har velat skiva ibland men ändå inte pallat..


Ja det va ju över ett halvårsedan jag bloggade sist och lite har ju hänt sedan dess..


vi har köpt hus, närmarebestämt min farmors som vi renoverat lite invändigt och har utvändigt kvaren altan, puts och väck med buskar...


Min lilla bäbis har blivit en stor 1 åring:) fcik nyss sina första 4 tänder, bättre sent än aldig..går inte än det gör hon inte bara sådär 5-6 steg sen fegar hon till och sätter sig har hålt på såhär i säkert 3 månader så jag ahr givit upp håppet om att hon någonsin ska gå hahahah...


De stora sover så sött nu och den lilla har precis vaknat..de stora va ju upp länge hos anna och andreas igår,och vaknar ju liak tidigt för det..

hade gått bra anan och andras hade väll inte fått så möt sömn..

nu klagar martin ......

Ovido - Quiz & Flashcards