Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av louise olsson - 22 oktober 2010 12:53

Igår eftemidda kväll drabbade jag av magverk frome hell..jag har aldig haft så ont i magen kunde inte stå eller gå, kunde inte änns röra mig utan att det gjorde ont, satt väldigt högt upp i magen under revbenen, sen började jag frossa och bli yr,då trodde jag jag skulle dö jag hade lite dötts ångers..det va hemskt..Ja jag kunde ju såklart inte somna Thelma men jag va ju tvungen att försöka lägga mig i en bra ställning för att läsa godnattager för de andra 2barnen, det va inte lätt...

Jag tål mycket smärta, jag har högsmärtgräns, det ska mycke till innan jag klagar, men jag kunde fan i maj inte röra mig... och jag blev tilloch med rädd...men när jag kurat ner mig med sådär 10 filar och täcken i soffan och sagt till martin som va mer orolig än jag att om jag svimma så ring ambolansen för det känndes som jag skulle göra det närsom..så började det gå ner i magen och så ahde jag bara ont i nedredelen av magen,det va betydligt skönare så att säga,fåtfarande rätt kraftigt men mkt bättre...i mårse hade jag lite ont fåtfarande men mäst öm i hela magen..ja undra vad detta va??hoppas jag slipper det igen iallfall..


Theo ha något fel oxå, på hanns hostande, han hostar varje natt,sedan inget å dagarna har varit så i 1 år nu..ja man kan undra vad det oxå beror på..måste ju vara nått som inte stämmer, stör ju hanns natt sömn..jag kasne borde höra på bvc vad de säger om det..ja jag få se...


Nu har vi revit upp alla buskarna i trädgårde så nu ser det ut som en bomb!!


helgen blir lugn, ska nog till Andys lekland i mån och kanske kasnke en marknad...


ja jag börja längta efer julen nu..bästa tiden på året???ja det tror jag så mysig och så spiciell....







Ovido - Quiz & Flashcards