Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av louise olsson - 24 oktober 2010 10:12

Har varit uppe hela natten..började med att Thelma bajsade(hon är väldigt hård i magen) sen efter 1 timme eller så började hon igen,som jag trodde låg nog i 20 min och väntade på att hon skulle bli klar,men tittade på henne sedan och där låg hon och skakade av frossa när febern går upp skollhet stackars unge och näsan helt igengrodd i näsan..upp ge lite alvedon, lägger upp henne på min mage(helt underbar att mysa med henne så)går bara när hon är redigt trött,då ligger hon där och göttar sig, somnar och vaknar helatide, när hon väl kommit till ro i mårse vid 6 tiden drar tilda och theo igång bråket...ingen sömn inatt..


Idag känner man sig bara seg, orkar inget...vill så mkt men finns ingen energi...jag och Tilda .


Jag känner mig inte heller hundra täpt i näsan och en klump i halsen och hosta på detta,men men det e livet med barn då får man stå ut med lite hum mkt förkyldningar:)


nu kommer theo han ska kissa,han e superduperduktig i dag och i går både kissar och bajar på pottan, missar inte en ända gång...




Ovido - Quiz & Flashcards