Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av louise olsson - 31 augusti 2009 19:54

ja nu är jag lite väll sömnig tycker jag:) ska änndå få ihop nått här tänkte jag:)


ja i fre va det ett till bm besök, alla de vanliga väden va bra, men bm kunde inte avgöra om bäbisen låg med rumpan ner eller huvudet, hon tyckte huvudet va ner men hon tycke att där uppe vid rumpan(skulle va) va lite väll hårt, så jag fick en tid på ul i k-stad, innan de öppnade den 31/9,för det fanns inga andra tiderbara för att va på den säkra sidan..

Så idag bar det av på ul, oh vad skönt huvudet va neråt och väldigt långt ner, så nu hoppas jag verkeligen den stanna så!
fick en viktuppskattning oxå, va lite i underkant men normalt ändå, beräknad vikt va 2300g..fick en tid om 2 veckor för att följa så den följer sin kurva!

fåtfarande samma kön som innan! så vi får väll kanske snart veta, inte allt för många veckor kvar:)¨

 Anners känner jag fåtfarande inte mer, alltså inga förverkar eller så..kasnke skönt??

har inga problem heller direkt.

lite om nätterna ,men har nu fått skenor å ja de hjälper lite iallfall:)


I löd va vi på piratkalas, det tyckte tilda och theo va kul, jag fick mäst hjälpa theo upp på ruchkanan och in i hoppborgen och så vidare, för han klarade ju inget själv, va helt slut sen:) inte van vid att överanstränga mig:) lilla tilda klarade sig själv hon hängde på de andra barnen och sket väll blankt vad mamma och theo va och gjorde!


i sön va vi en tripp till ikea. handlade lite grann:) hyllor och så..blir ändå dyrt i slutändan:(


har inte lagt in några bilder än vet ju inte hur man gör det på denna darton!anners skulle jag haft lite bilder nu ju

Ovido - Quiz & Flashcards