Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av louise olsson - 27 augusti 2009 09:40

nej jag får ingen sömn om nätterna nog max 1 timme:(

mina händer väker och krampar och domnar av, ja sen har jag problem med bäckenet, sen ligger vi som packade sillar så jag har ingen chans att vända mig i sängen för då väcker jag alla andra!!!

så detta går mig snart på nerverna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


tycker jag borde börja få lite förverka nu, eller nån liten samandragning, så man känner att man börja närma sig iochförsig har jag nästan 4 veckor kvar, men med theo kännde jag lite ju, jag känner ju inget nu så lungt, har ju hört av bm att man med 3:an nog får lida av förverka och så i veckor innan, hum, kan ju hoppas jag slipper det då, för då lär det drya..kasnke räknat fel så det e den 23 okt??? börja ju undra:)


anners är allt bra här,mamma är hemma i lgh heten med ungarna och leker, jag skulle ju bara göra ett ärende på här och på banken..så jag tog kanskas med mig.ska ta en plutte sväng med den gamle hunden oxå!!


sen blir det nog till k-stad i eftermidda, fick ju en götte lön!!!!! inte att leka med tänk och få så mkt lön varje månad uch vad rik jag hade varit:)


nu ahr vi fått dagisplats till tilda och theo i sbg, de börja inskolningen den 5/10:) vad skönt för de!! tilda är måttligt rastlös på att vara hemma nu! och theo behöver komma ut!!!!!!!!!!! och få lite vett i huvudet!! envisa unge!!


nej nu ska jag skynda mig

Ovido - Quiz & Flashcards