Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av louise olsson - 23 augusti 2009 17:54

hej hopp!!


nur har vi flyttat in i vår lgh redigt...ska i och för sig jobba i natt, nu första natten vi skulle sova där...

Tilda skulle sova hos anna i natt, så det blir theo och amrtin som inviger den:) får väll se vad theo tycker om den..


idag har vi varit en sväng i träden borg fikat och lekt på lekparken och ett dopp blev det oxå!


anners händer inte så möt jag blir tjockare klumpigare bara:) har så ont i bäckenet på nätterna och trångt i sängen är det, och händerna domar titt som tätt, kan inte sträcka ut de redigt och inte bya ihop de, vet itne vad det är kanske vätska i de??? 

jaja några veckor te står jag ut! men gud vad man längtar nu!! trött på att va gravid oxå!

hoppas bara man slipper gå över tiden-!!!!!!


hoppas på dagis plats till ungarna snart gör jag oxå, för det e svårt för mig aatt rasta 2 rastlösa enegirika ungar:)


nej jag hinner inte skriva mer, har ett hektisgt liv just nu:) 

Ovido - Quiz & Flashcards