Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av louise olsson - 13 augusti 2009 19:58

ja nu har de flesta av våra stora och små saker försvunnit, bara det nödvändigaste och massa skit som ska till tippen kvar!


känns ärligt talat helt underbar att flytta från bromölla, ännubättre hade det varit om det hade varit till ett hus,men får duga med lgh tills huset dyker upp..håller tummar och tår att vårat hus kommer innan nästa sommar,så man slipper boi lgh på sommaren, min största fara:) då tar jag in på en camping :)

Fast jag inte tycker så illa om bromölla som det vekar..så har jag saknat min lilla stad...


anners mår vi alla bra

Tilda lääängtar efter bäbisen, berättar det för alla att om några veckor kommer bäbisen-:) så fråga hon mig,,kommer bäbisen snart:)VARRENDA DAG--

theo fattar inget...tror jag inte illafall---han är nog inte lika förkust över det iallfall..


idag har jag tvättat undan massa filtar och kuddar,sängsaker och sådant skit som skulle in i lgh, uch vad tungt det är att ränna fram och tillbaka så mkt till tvättstugan..


nu ska jag käka lite chockelad




Ovido - Quiz & Flashcards