Alla inlägg den 27 juni 2009

Av louise olsson - 27 juni 2009 16:58

idag körde jag och martin till malmö kl 6:30 lämnade vi theo hos mamma...tilda sov hos anna i natt.. sen bar det av mot malmö och gud vad fel vi körde när vi skulle hitta till ul kleniken som vi skulle först till..vi kom ca 30 min försent, emn de va så trevliga att det gjorde inte så mkt,synd om de stackarna efter oss bara...

fick titta på vår lilla bäbis i gen och genom 3/4 d häftig,men vår lilla bäbis ville inte visa sig så mkt tryckte sig mot moderkakan,emn en del bilder fick vi:) lite väll dyrt men ändå värlt det ....

så nu vet vi vad det blir.. och denn gång hade jag så rätt så:) mallig!


sen va det bara att spattsera på stan..shoppade enheldel:)va ju så sugen tror det blev mäst till mig...

skulle köpa mig en bekini men såg mig själv inne i provrummet och bestämde då att det blir ingen strand i sommar..så nej det blev ingen bekini...men för ungarnas skull tar jag tjock jack på mig när vi sk atill stranden:)

kan ju säga att ungen är ännsålänge inte stor i magen och ligger normal lite underkant (-10%), så det e fett jag gått upp dennna grav.....


men vi åt gott och stosade runt,sen bar det hem...tilda och theo är fåtfarande inte hem kommena de är på åhus strand..kommer nog snart!


martin spela sitt nya spel han köpte idag...tönt!!

Ovido - Quiz & Flashcards