Alla inlägg den 21 juni 2009

Av louise olsson - 21 juni 2009 13:04

ja det finns en salva som är kanon mot röda svidande barn stjärtar:) ja inisiol tror jag den hette??? alltså vi har förökt med allt till theo i 3 veckors tid..sen får vi denna salav och det tar 2 dagar så är det röda helt väck:) kom ihåg att vi hade den till tilda oxå nån gång.. det e min mirakelsalva..


ja då va midsommar oxå över för i år och jag har inte varit på stranden en ännda gåång..sorgligt,men det skulle visst komma fint väder ni i veckan..hoppas jag på..


anners va midsommar bra lite kall,men vi hade en bra dag/kväll... och tilda fick sin älskade dans:) fast som åskoådare, så ser det inte ut som barnen har så kul där i dansen:)


igår va en lugn dag..


flumflum.....nu vet jag inte vad jag ska skriva:)

Ovido - Quiz & Flashcards