Alla inlägg den 2 juni 2009

Av louise olsson - 2 juni 2009 19:07

denna helg sprang förbi..

jag fick sovmorgon och en chockeladask på morsdag..det va ju trevligt:)

va i åhus på midda, tilda och elise och colin badade typ hela tiden:) tilda badade tills hon va blå nästan......

va och kollade in calles och lindas nya hus oxå..det va jätte fint!


igår va det varmt och skönt, theo tog sitt bad utomhus i baljan, de va ju mkt roligare_:)

tilda och de hade fotografering, får väll se om hon e glad denna gång på fottona:...jag frågae henne om hon skrattade å fåttona detta året..men där sarade hon blankt nej!

sen på eftermiddan va josse och ungarna här, va en stund på lekpaken sen gick vi ner tilll sjön""

kom på när vi hade gått hem, gick jag bara in och lämnade stackas josse ute med 2 barn och en stor vagn som skulle in i bilen!kunde ju hjälpt henne in med vagnen iallfall...men när jag tittade ut så va vagnen redan inne i bilen...vad då att jag fick dåligt samvete!!! sorry jönet!


idag dönade anna in helt oväntat kl 7 på morgonen, och skrämde skiten av oss, martin ahde glömtlåsa dörren..

hon hade jobbat natt....

sen kom hon ryckandes i dörren en gång till idag,.,..det finns något som hetr knacka på dörren hos folk??

men om ungarna sover midda..hon vet väl när de sover midda..ja då står hon och rycker i dörren, öppnar jag inte snabbt,står hon och banka på fönstet..hum..de som inte har barn fattar inte hur svårt det kan va att få barn att sova..



Ovido - Quiz & Flashcards