Alla inlägg den 7 juni 2009

Av louise olsson - 7 juni 2009 19:36

dagen började inte bra!!

jag blev förbanna, det händer inte ofta,men antagligen fick jag en hormonchock och pluss att jag va trött...så jag fick totalrycket på martin.. fast lite fel gjorde han ju:)

jag hade precs fått theo och somna efter mkt om och män, ja då kliver han in smäller och bankar, dönar sedan ut och smäller igen terassdörren..ja då e ju lilla theo kalrvaken! och helt omöjlig att få att somna igen...då vet jag ahttt om 1 timme kommer jag få gå och assa på en kinkig theo så jag komemr få så ont i ryggen! så jag blev förbannad på martin..


sen gick jag ut och efter mkt om och men i vagnen somnade han..helt fel kl slag men det fick gå....allt blev så mkt jobbigare bara för martins miss!!


martion och pappa ahr spikat klart alla bräderna idag tilda har hjälpt de lite..varit lite med mig och theo och lekt......anners har denna dagen bara dönat iväg!!!


hela denna helgen bara försvann...han inte med alls..nu är det mån igen......


nu har jag kännt av lite samandragningar...hum..inte så farligt,emn bm så att med 3 :an kan man få samandragningar tidigt typ i veka 16, jag har precis börjat känna nån enstaka...men det e ju skönt det ju...

har oxå ibland mensverk om nätterna...nån som vet vad det kan va?sitter i magen och ryggen..men det försvinner ju efter några timmar så det  e ju skönt, lite svårt att sova..eftersom jag redan sover dåligt sen ha de t oxå!


theo har börjat släppa taget lite...men helst går han inte alls.. men nu kan han ta et steg utan att tänkapå at han inte höll i något....men han gillar inte att gå inte alls intresserad av det!


nej nu börja gossipgirl igen...

Ovido - Quiz & Flashcards