Alla inlägg den 29 december 2009

Av louise olsson - 29 december 2009 13:17

Igår somnade min gammla hund in... Så sorgligt, han bodde inte här hos mig utan hos pappa,men mamma hade han ofta och vi va hos mamma rätt ofta så,så vi träffade han mkt..(jag är ju uppvuxen med kansas tills jag flyttade hemmifrån)

Så igår fick han en spruta som tog han liv:( men han va gammal och sjuk, och det fanns väl inget mer att göra...i hund år hade vitrenären räknat ut att han va 103 år....men jag saknar han ändå, känns hemskt på något sätt,fast jag vet att det va för hanns bästa!


Idag fick jag gå och somna thelma i 2 timmar... Thelma sov så gott i vagnen tills jag kom till ett hus med en hund som kom springande och skällande rakt imot oss och lill Thelma vaknar då, tar mig 1 timme till att få henne att sova odentligt igen............

Jag va mottligt förbannad!


Anners gör jag inte så möt väntarpå att thelma ska vakan så jag kan ge henne mat och sedan köra och handla..för hungrig är jag och här hemma finns inte en brödsmula.....

Huvudverk har jag oxå fått och trött är jag, uch rundan tog kål på mig:)

Ovido - Quiz & Flashcards