Alla inlägg den 27 december 2009

Av louise olsson - 27 december 2009 10:46

ja julen har flytigt på bra, och jag är mkt nöjd med julen, jag älskar julen och har alltid gjort:)


I år firade som så gär vi va hos pappa som vanligt på uppesittakvällen. JAG Tilda och Theo började att åka dit(Thelma hade haft feber hela dagen och varit istortsett helt utslagen så Martin började med att stanna hemma med henne,sen vid 8 körde jag hem och bytte av så Martin fick dit och säga hej:)

Sen på julafton va Martin tilda och theo hos Martins föräldra på morgonen jag och Thelam va hemma. Mäst för att hon hade varit sjuk dagen innan och har sin absålut bästa sovtid på morgonen!

Sen vid 3 bar det av till min mormor, med massa släcktingar och massa paket:) ungarna fick en hel leksaksaffär:) typ iallfall.. jag och martin fick pressent checkar på resa och en spa upplevelse.....mkt bra med andra ord.

Nån så gudomigt snäll unge som Thelmhar jag inte haft, jag trodde inte det kunde flytapå så bra..hon är så nöjd...och alltid ett lende i hela ansiktet...både jag och martin är uppslukad av hennes charm..

Våra andra barn är oxå helt gudomligt charmigamen de va inte det i den ålder thelma är nu.de fick man anstränga sig för att få ett skratt!


Igår träffade jag några gammla tjejkompisar,vi alla ahr nog itne setts i hop på 5 år,se det va mkt trvligt. jag fick dock köra i från rätt tidigt, för min lilla Thelma vaknade och ville ha mat,sen va hon lite orolig så jag kunde inte lämna henne, för hon ska ligga och sutt tills hon somnar!

Men vi åt tacos och snackade gammla minnen alltid kul ju:)


Theo min lilla kille tycker nog bäst om sin systers leksaker hon fick i jul, jag sa hela grv att dety va en tjej till,men sewn va det ju en kille, men jag udar om det nog bara blev nått fel på köns delen:)))) skämtar bara..men mam måste uppleva det, föer han är störtskön!

Anna tycker ju han är skön oxå, men när han snackar, har har ju börjat prata rätt rejält nu de sista månaderna jag e impas trodde han skulle vara sen med det med,men kan blida endel meningar och så...


nej nu ska jag sluta flumma här

Ovido - Quiz & Flashcards