Alla inlägg den 20 december 2009

Av louise olsson - 20 december 2009 12:00

ja det har snöat en hel del här nere i söder de snaste dagarn och det är ju inte fel:)


Idag har jag hunnit mkt tycker jag, fick sovmorgon,sen käkade jag frukost,sen gick jag ensväng och somnade Thelma (lämnade sedan henne hemma med sin pappa, för att ta de andra 2 barnen och mamma till pulka backen. Där va Jönet med fam det tyckte Tilda va kul att Alvin va där, alltid kul och känna nån i backen ju:=) Men Tilda va mkt fegare iår än förra året, förra året röjde hon, i år ville hon helst börja åka där backen slutade:)

kanske berodde på att jag skulle visa att det inte alls va farligt att åka snowraser, kom halvägs sen va jag på alla guppen och till slut flö jag av!

Theo tyckte väll det va sådär, han gillar inte när det blir för kallt:) och så va han lite trötter..


nu har vi käkat och nu ligger de och sover Thelma sover fåtfarande.....


Ikväll ska vi köpa gran och klä den..dricka lite gögg och sådant mmmmm...


hoppas snön håller i sig hela julen, hade varit trevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards