Alla inlägg den 18 december 2009

Av louise olsson - 18 december 2009 12:32

Nu ska jag ge mig på detta igen, kan va skönt att skriva av sig ibland.


Har ju inte skrvit på några månader och min lilla tjej har hunnit bli (snart) 3 månader, fy vad tiden går snabbt..

hon är en go och glad liten skit... smila pratar och skratta höggt och tydligt när man pratar med henne.. Hon har dock ett problem och det är att komma till ro på kvällarna då blir det alltid skrik.men men det går bra ändå.

Trodde aldig jag skulle säga att de första månaderna är lätta..har alltid ogillat de första spädbarns månaderna mktbärande och skrikande..Men denna lilla lätta unge som kan sova 3 timma i sträck(de andra 2 hade sina 20 min sömn) och ligga själv vaken ojoj det e lätt att va småbarns mamma då...fast hon grja mkt om nätterna..


Livet som 3 barns mamma är inte så värst jobbigt som vissa verka tro:) det flyter på bra, men att ha 3 så pass små barn som jag har, kräver mktmkt tid och engachemang av mig, och jag lovar jag gör allt för att de alla 3 ska få uppmärksamhet av mig och martin är kanon på det oxå, utan han hade det nog varit lite jobbigt:)

men man är inne rytmen nu och sätta sig i lugn och ro det hinner man knappt, lite nu när de sover.


Tilda och Theo älska sina dagis och det är ju kanon kan jag lämna de där med bra samvete och sittahemma och vänta.


Tida har i natt åkt på kräksjukan, uchuch vi som skulle åka pullka idag...men hon hann åka lite pulka igår och tjatar inte idag:) hon har ju redan börjat äta lite och verka få behålla maten..



Med självaste mig är det bara bra:) älska mitt stökiga liv:)


Ovido - Quiz & Flashcards