Alla inlägg den 24 januari 2009

Av louise olsson - 24 januari 2009 15:23

idag for vi till Andys..tidigaer än bestämt.

jag och tilda röjde run i laborinterna vid de stora ruchkarnorna,kunde dock inte åka med henne ner...för jag hade glashala byxor på mig, så vi hade flygit allvärdens väg:)

sen tog jag theo och vagnen och gick ut och somnade han...tog ett tag stackaren är ju inte van att somna när det kör bila förbi..hiihi men det gick.

 Tilda hade gått fram till några äldre tjejer som byggde med stora klossa och frågat om hon fick hjälpa till..men den ene svarade- nej tack...så hjärtskärande, men tilda verkade inte brysig..hittar väll nån annan säg:)

sen körde vi hem, tilda ville ej hem men va trött och kinkig...men vi han köra inom böckmans och käka/fika...


nu sover båda...än...


igår eller förgår fick jag t underbart samtal.. de har hitat mina nycklar.. ligger hos polisen i sbg.. nu kan jag sova lugnt igen...



Av louise olsson - 24 januari 2009 15:23

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards