Alla inlägg den 21 januari 2009

Av louise olsson - 21 januari 2009 21:01

denna dag har flytit påsom alla andra:)

vakade kl halv 5, martin vägra stiga upp ligge med theo vaken martin pallar sig upp när han kl ringer lite i 5, vilar vidare till 6, går upp  äter frukost,gör iordnig barnen, leker lite,körde tilda till lokalen sen hem ge theo lite mat, sen soma theo sen kom de grabbana och morsorna vi bruka träffa hit, sen hämta tilda, theo och tilda sover, bär sedan i ilfart i väg till bvc( hade glömt bort tiden) theos 10 mån kontroll allt bara bra:) lite liten grabb ynka 70 cm och 8525 g tung...

sen hem leka lite medungarna, laga mat kotlett ris och sås..martin kommer hem, tjabba med barnen, äter maten,

gå och ducha mata theo, tilda och martin myser med glass:) byta på theo..theo sover tilda går och lägger sig, tilda sover.....nu till det västa..jag LOVADE mig själv förra gången jag beställde ut hm katalogen att aldig med göra det..men det gjorde jag idag:(.. nu spelar martin tv spel och jag skriver här....


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards