Alla inlägg den 12 januari 2009

Av louise olsson - 12 januari 2009 21:34

ja denna kväll är seg,martin ser något drygt, jag uggla här titta på sådär 100 sidor, kika på familjeliv och folks sidor 20 ggr innan jag fattar att jag redan har snokat på detas sidor....


anners har dagen varit kanon... tilda for till dagmamman,, solskens ungen sken upp när hon såg sin#bästis# idörröppningen, har ju inte träffats sedan innan jul...

sen for jag och theo hem, skulle till några som vi träffas sådär 1 gg i veckan..fick theo att somna efter om och men, innan vi skulle dit.. han va glad sådär 1 1/2timme sen började han halvkinka....sen helkinka...trodde han va trött och försökte somna han på hemvägen,men gick ej..kom hem och förstod vad felet va..han va basig:)

pigg och glad sen...


theo gubben äter som hen häst, matin klaga på att jag ger han mat för ofta..men han kanske behöver det?? men visst kan jag oxå tycka det blir ofta ibland...ska ju inte tala om mitt matintag onttig och allt:( känns inte bra i själen....men som grav och ammande behöver jag mkt ffett och onyttig...svårare attslute med sen, inte för jag har gått upp i vikt, utan för det känns hemsgt att äta så fel..


nej nu e vi trötta här!!!

godnatt



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards