Alla inlägg den 19 januari 2009

Av louise olsson - 19 januari 2009 19:50

hegen..

fredes va vi hos anna hon tog ju examen:) hon ska vissst bli socinom.. skönt att varaa klar med pogramet,men nu skulle hon visst läsa till en kurs, så helt klar i sommar är hon..halva släckten va där, hon hade festen med hanna.... jag hade trevgt tilda med hiihi, somnade som en stock efter att ha härjat loss med coline och elise... snart  hänget theo på:)

min stora gosse blir snart 1 år... tiden har verkeiligen gått snabbt...

 och nu går man mot sommaren..hoppas det blir en kulig sommar med mina barn och martin:)


tänkte jag skulle börja jobba som vikarie snart, ringa och skriva in mig på listan iallfall....

hoppas sen på sommar jobb, sen hoppas jag på att börja plugga till hösten.. vill verkeligen det..så jag håller tummarna...


 anners har helgen varit lugn.. skulle badat i sön, som vi ade som tradition innan jul, emn vi pallade inte..får ta det nästa:) han som tur va inte säga nått till tilda..


tilda äslar vekeligen att gå till barnen, så kul att hon gillar det än:) anners tycker hon om att leka kurrragömma.. busa med pappa, leka med sin "dator


theo gillar att kryp åla runt i hela huset , bada , sova och äta välling/gröt:) gå runt med gå vagn men helst ska jag hålla han i ahden..


nej nu ska jag va social..göra pocon visst:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards