Alla inlägg den 6 januari 2013

Av louise olsson - 6 januari 2013 06:54

Ja visst låter det trevligt? om det inte hade varit kl 6 på morgonen... Av Tilda och hennes kompis, som för första gången ha sovit över är... så nu sitter man här kl 7 på morgonen en seg sön och har inget att göra.. Kan ju medea att det var Tilda som väkte kompisen, Tild KAN INTE SOVA LÄGE PÅ MORGOEN fast de va uppe till över 10 igår kväll... själv sover inget om nätterna längre upp och pissa eller ont i höfterna..blä jag behöver sömn känns det som för jag är rätt irreterad om dagara nu...

inte nog med det jag


Helgen har vatir lugn, vi har i stort sett inte gjor något och i dag ska jag försöka göra klart mitt arbete, anners får jag sicka in ett halvdant arbete imån, för jag vet inte vad jag ska skriv om mer, så det e lite flum bara..och börja ma fluma blir hela arbetet flum, bar för att tecka upp sidorna.....te nog med det jag ska visa en ski film från min vfu imån, bara för jag tycker de andra jag filmat ä för pinsama att visa upp,så jag tar en en tråkig en...förstår inte det skitet heller, varför vi ska visa upp en film för klass kamraterna..helt meningstlöst enligt mig, lärde mig nada på det förra gången och är helt säker på samma resultat denna gången..men för ett betyg måste vi visst göra det......jag kan ju studera mig själv och med handledan diskutera hur man kan ändra på vissa saker och vad som var bra, varför göra det igen med klassen??nej fy

om man skulle vila lite nu?

Ovido - Quiz & Flashcards