Alla inlägg den 3 januari 2013

Av louise olsson - 3 januari 2013 12:56

Sitter här och försöker plugga,men är såå trött och kommer ingen vart på detta arbetet, hur fan ska jag lyckas få 6-8 sidor bläblä...jag kommer aldig lyckas jag har kommit upp i 4 1/2 och har totalt stopp!! måste ha uppfattat uppgiften helt galet för jag vet ärligt inte vad jag mer ska skriva! På måndag ska vi ha en film redovisning och detta förbaksde arbetet ska vara insickat..


Vår nyår var lugn och skön och skön åt gott och kollade på rakerterna. och mellandagarna va slappa till max, några här hemma va lite dåliga i magen, men anners slappade vi nästan bara...redigt latig och göttigt..


känns så taskigt att lämna ungarna på fritids och förskolan  nu dessa dagar, igår hade de varit 7 barn på sammanslagningen på fritis och lika många på samanslagningen i förskolan..men har inget val


nej nu får jag läsa i böckerna och se om jag kan klämma in lite mer fakta.....

Ovido - Quiz & Flashcards