Alla inlägg den 25 juli 2012

Av louise olsson - 25 juli 2012 14:48

Jag måste jju skriva om den största nyheten!som är att jag har blivit moster:)  till en söt liten tjej!!!


Anners har jag jobbat mkt! men i måndes när det fina vädret drog in var jag ledig.då packade vi badgrejorna och for till sandviken hela familjen plus mamma och Tildas kompis,lite kallt i början men sedan blev det skönt!!Jag hade skänkt bort min jobbe dag, till en som gärna ville jobba:) sedan var jag ju redigt ledig i går och då tog vi vårat pick och pack och drog till tosselilla även med fam Andersson/Berner...varm och skön dag blev det.. ska lägga upp fotto i kväll på våran sommar hade jag tänkt..


MEN idag bar det i väg till jobbet igen.lite tråkigt när solen gassar utanfr..men slutade rätt tidigt och nu sitter jag härute på min gräsmatta och undrar när min familj ska komma hem?!

Ovido - Quiz & Flashcards