Alla inlägg den 15 juli 2012

Av louise olsson - 15 juli 2012 09:32

Nu är jag inne på min 3 dag ledig, och det har varit helt underbart:)

I fre var jag och mamma inne med ungarna på rean och sedan åkte några karuseller på k-dagarna, träffade Anna och åt langos hanns oxå med..fy vad jag är onyttig denna sommaren,det e fan inte redigt klok, inget stopp har jag inte heller.. en mkt skön dag i k-stad blev det. Vi tog hen kina mat på vägen hem oxå:)


I går var vi på solhaga och kollade in allt vi skulle handla där:) sedan blev det mc donals, och då insåg jag att kalorierna i vår måltid bara där översteg 1400 kalc:( men vad fan gör det..vi la inte er mer energi på det utan fåtsatte att kränga..sedan tog vi en tur till Andys lekland, där vi skulle leka med jannina och Alizia oxå!


och så har vi kommit till min sista lediga dag....vi får se vad vädret bjuder på för dag idag....bad eller svampplockning?

Ovido - Quiz & Flashcards