Alla inlägg den 6 juli 2012

Av louise olsson - 6 juli 2012 07:22

Sitter här och väntar på att Tida och Thlema ska vakna så vi kan köra och handa frukost, jag är ju lite hungrig och då ska ju de givetvis sova ängre än vanligt:)


Ja nu har ju killebom dragit igång oxå..marknadsdagen var bra, ungarna åkte lite karuseller och jag fick min langos, var en runda hos mormor hanns oxå med!

Igår gick jag och ungarna upp till min mormor igen skulle häsa på Lena och Micke som tagit sig ner från norrland.. Sedan på kvällen gick jag och martin och ungarn ner till stan och åt och åkte lite till karuseller.. Theo bröt ihop när vi skulle hem, för han skulle åka mer karuseller..phu ...


Idag är det dax för jobb för mig..hade verkeligen behövt gå till tandäkaren, har lite ont i en tand..ska iallafall beställa en tid!

Ovido - Quiz & Flashcards