Alla inlägg den 18 maj 2012

Av louise olsson - 18 maj 2012 18:58

Ja det var det jag sa i dag när en bil tog min pakering på lasses med alla mina barn i bilen..de började genast använda sig av jävla kuk:( jag fick lite smått paik och sa att jag sa kruka ,jävla kruka,...och att det då betyde att bilen är ful...sen sa tild att hon tyckte den bilen var en kruka...så om ni hör mina barn anvnda sig av ordet kruka i ett konstigt sammanhang så förstår ni!


skrev tenta idag med...känns som nyss vi hade saltenta...denna känns dock som jag flummade till der rejält:)


alltså i går följde jag och ungarna med anna och mamma till ikea..men gud vad jag hatar vägen dit..dessa söliga bilar och mötande lastbilar så man inte kommer för bi dessa sniglar som envisas att ligga 10 kg försakta.........och när man väl lyckas ta sig för bi en bil så kommer man inte många meter förren man stöter på nästa.:(

Ovido - Quiz & Flashcards