Alla inlägg den 14 maj 2012

Av louise olsson - 14 maj 2012 10:28

Ja idag åkte man till skolan för att ha en fullspäckad dag...men insåg efter en film på 15 minuter att så kom det inte att bli...Såg en totalt meningslös film, utan lärare. sedan viste vi inte vad vi mer skulle göra och den andra lektionen var den ena läraren på vfu besök hela dagen och den adra ville inte ha oss...ja asså denna termin!!slösade jag bensin på att köra in där! Måtte nästa termi va bättre!!!lektionerna dena termin har inte givit mig mkt,jag har läst mig till allt i stort sett..öööööbbbblllääöö


Ja nu får jag väll läsa igeom de papprena jag inte läst till tentan!


Igår var var Fanny och hennes familj här och grillade med oss! Casper va lite arg på sin mage.. och Theo och Thelma undrade vad som hade hänt när Caper blev lessen..de såg het chockade ut:) Mina små troll tyckte det var kul att det kom några och kollade på deras akrobatkonster!


Ovido - Quiz & Flashcards