Alla inlägg den 12 maj 2012

Av louise olsson - 12 maj 2012 07:47

Jag kom på att vi har inte haft kräksjukan en ända gång denna säsong:) vi bruka ligga i den så där 3-4 ggr varje vinter halv år sedan tilda fylld 1 år!så hoppas vi slipper den...

vi har inte varit så sjuka denna vintern7våren, eller jag har ju haft mina problem med hosta och förkylningen i säkert 10 veckor...men ungarna har kanske varit hemma 2 ggr var och då för lite förkylning bara..


nu är alla våra plattor på framsidan uppdragena och idag ska jag och martin köra i väg med de till miljöststionen...phu1! Sedan i eftermiddag ska vi på kalas till andreas...:


Nu vet jag inte änns hur jag lägger in bilder:( helt black out


på väg mot sommar lov!! åhåh varje dag ett steg närmare...får se vad vi hittar på för äventyr i sommare, mellan mina jobba pass..

Av louise olsson - 12 maj 2012 07:47

Jag kom på att vi har inte haft kräksjukan en ända gång denna säsong:) vi bruka ligga i den så där 3-4 ggr varje vinter halv år sedan tilda fylld 1 år!så hoppas vi slipper den...

vi har inte varit så sjuka denna vintern7våren, eller jag har ju haft mina problem med hosta och förkylningen i säkert 10 veckor...men ungarna har kanske varit hemma 2 ggr var och då för lite förkylning bara..


nu är alla våra plattor på framsidan uppdragena och idag ska jag och martin köra i väg med de till miljöststionen...phu1! Sedan i eftermiddag ska vi på kalas till andreas...:


Nu vet jag inte änns hur jag lägger in bilder:( helt black out


på väg mot sommar lov!! åhåh varje dag ett steg närmare...får se vad vi hittar på för äventyr i sommare, mellan mina jobba pass..

Ovido - Quiz & Flashcards