Alla inlägg den 29 april 2012

Av louise olsson - 29 april 2012 07:23

Nu ligger jag här i soffan och håller på och döö, huvudvärk till en förbannelse! och Tilda tittar på alfons..Fan man ska inte dricka alkohol:) Det var jädrans sista gången...på ett bra tag iallfall!! Jag har blivit för gammal för att orkar! Vi var hos e från min klass igår ågra frå klassen. det var trevligt, men blev lite mkt för min del! Sedan när de skulle ut så stacka jag hem, det är något jag alls gillar längre....att gå ut, den tiden är över, det käns bara så fel..me det var kul innan.


I går på dagen hade Tilda sin das upp visning på bokelundsskolans aula.. De var så duktiga så:) Sedan var temotej där och gästspelade......Efter fick TILDA ATOGRAF av temotej, det var ju coolt tyckte hon..

Martin gick hem och åt med Thelma och Theo och jag och Tilda körde till lasses och slägde i oss lite mat, för sedan fick vi skuda oss till hees gympa uppvisnings träing och i dag blir det att gå på gympa uppvisningen... kräga ågra alvedon till ""!!!

Ovido - Quiz & Flashcards